Een bericht naar jouw klant sturen

Een bericht naar jouw klant sturen

Een bericht naar jouw klant sturen met ons gebruiksvriendelijke platform. Maak contact met uw publiek, bouw relaties op en stimuleer de betrokkenheid met gerichte communicatie. Begin vandaag nog met het versturen van berichten en versterk uw klantrelaties.

1. Login op jouw webshop

Waarschijnlijk ben je wel bekend met deze stap. Je gaat naar:

www.jouwdomeinnaam.nl/login/

En daar log je in met jouw accountgegevens – kind kan de was doen.

2. Ga naar de bestelling

Deze weet je waarschijnlijk wel te vinden, maar toch: je vindt ze onder WooCommerce > Bestellingen. Zoek de juiste bestelling door te filteren, zoeken of gewoon te scrollen en klik op de bestelling.

3. Tikken en versturen

Onder in de rechter-toolbar vind je een overzicht van statusupdates; en net daaronder kun je een notitie maken. Tik daar wat je kwijt wilt aan jouw klant en kies vervolgens voor “Notitie aan klant” en druk op toevoegen.
De klant ontvangt op zijn/haar opgegeven emailadres een mail met jouw notitie